Η λογική του μάρκετινγκ

Συγγραφέας: Παντουβάκης Άγγελος Μ.

Από: 58.50

ISBN: 978-618-5513-16-0

Αριθμός σελίδων: 622

Αυτό το βιβλίο προσπαθεί να θέσει και να τεκμηριώσει δύο θεμελιακούς πυλώνες στους οποίους εδράζεται το σύγχρονο μάρκετινγκ: Το πρώτο είναι η ανάγκη της κατανόησης των αρχών και του κεντρικού ρόλου που διαδραματίζει το μάρκετινγκ στη λειτουργία κάθε σύγχρονης επιχείρησης και το βιβλίο αυτό εισάγει και αναλύει για τον πρωτόπειρο αναγνώστη βασικές έννοιες και μεθοδολογίες του μάρκετινγκ.

• Άμεσα διαθέσιμο.

Η λογική του μάρκετινγκ

Από: 58.50

Κωδικός προϊόντος: ΙΚΕ0017 Κατηγορία: