Μάρκετινγκ προϊόντων υψηλής τεχνολογίας και βιομηχανικών προϊόντων  |  Σιώμκος Γιώργος Ι.&Τσιάμης Ιωάννης Σ.&Φωτιάδης Θωμάς Α.

ISBN: 978-960-14-3208-3

Αρ. σελίδων 672

79,50€

Special Price71,55€

OR

Λεπτομέρειες

Μέρος 1ο: ΟΡΙΟΘΕΤΩΝΤΑΣ ΤΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ ΤΩΝ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Κεφάλαιο 1: Εισαγωγή στο Μάρκετιγνκ Προϊόντων Υψηλής Τεχνολογίας
Κεφάλαιο 2: Η Σημασία της Αβεβαιότητας στο Περιβάλλον Υψηλής Τεχνολογίας
Κεφάλαιο 3: Θεμελιώδη Θέματα Αγορών Υψηλής Τεχνολογίας
Κεφάλαιο 4: Προϊοντική Καινοτομικότητα
Κεφάλαιο 5: Υποδείγματα Εκτίμησης της Διάχυσης και της Υιοθέτησης Τεχνολογικών Προϊόντων

Μέρος 2ο: ΠΕΛΑΤΕΣ ΠΡΟΪΟΝΤΩΝ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Κεφάλαιο 6: Ο Πελάτης ως Συν-δημιουργός Αξίας
Κεφάλαιο 7: Εργαλεία Συν-δημιουργίας Αξίας : Μέθοδοι Έρευνας Μάρκετινγκ για την Πρόβλεψη της Ζήτησης στις Αγορές Υψηλής Τεχνολογίας
Κεφάλαιο 8: Προσανατολισμός στην Αγορά - Τμηματοποίηση της ΑγοράςΚεφάλαιο 9: Η Αξία της Εμπορικής Επωνυμίας στο Περιβάλλον Υ/Τ

Μέρος 3ο: ΣΧΕΔΙΑΣΜΟΣ & ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΝΕΡΓΕΙΩΝ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Κεφάλαιο 10: Καθορισμός Τιμών σε Προϊόντα Υ/Τ
Κεφάλαιο 11: Επικοινωνώντας την Αξία των Προϊόντων Υ/Τ
Κεφάλαιο 12: Διοίκηση Προϊόντων Υ/Τ
Κεφάλαιο 13: Θέματα Διανομής στην Αγορά Προϊόντων Υ/Τ

Μέρος 4ο: ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΗ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΓΙΑ ΠΡΟΪΟΝΤΑ ΥΨΗΛΗΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ
Κεφάλαιο 14: Στρατηγικός Σχεδιασμός Μάρκετινγκ
Κεφάλαιο 15: Ανταγωνιστικές Στρατηγικές Μάρκετινγκ
Κεφάλαιο 16: Αναπτυξιακές Στρατηγικές Μάρκετινγκ
Μέρος 5ο: ΟΡΙΟΘΕΤΗΣΗ ΠΛΑΙΣΙΟΥ ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΩΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΑΓΟΡΩΝ
Κεφάλαιο 17: Οριοθέτηση Βιομηχανικών Αγορών
Κεφάλαιο 18: Χαρακτηριστικά Διαφοροποίησης των Βιομηχανικών Αγορών

Μέρος 6ο: ΑΓΟΡΑΣΤΙΚΗ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ, ΣΧΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΣΥΜΠΕΡΙΦΟΡΑ
Κεφάλαιο 19: Η Οργανωσιακή Αγοραστική Διαδικασία και το Πλαίσιο Διαμόρφωσης Αγοραστικών Σχέσεων και Συμπεριφοράς στο Βιομηχανικό Μάρκετινγκ

Μέρος 7ο: ΜΙΓΜΑ ΜΑΡΚΕΤΙΝΓΚ ΣΤΙΣ ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΚΕΣ ΑΓΟΡΕΣ
Κεφάλαιο 20: Το Μίγμα Μάρκετινγκ: Διανομή Βιομηχανικών Προϊόντων
Κεφάλαιο 21: Το Μίγμα Μάρκετινγκ: Προώθηση - Κανάλια Επικοινωνίας Μάρκετινγκ για Βιομηχανικά Προϊόντα
Κεφάλαιο 22: Το Μίγμα Μάρκετινγκ: Βιομηχανική Τιμολόγηση
Κεφάλαιο 23: Το Μίγμα Μάρκετινγκ: Το Βιομηχανικό Προϊόν