Συγγραφέας: Σιώμκος Γιώργος Ι.  

Quick Overview

Ο Γιώργος Σιώμκος είναι Καθηγητής Μάρκετινγκ στο Τμήμα Οργάνωσης & Διοίκησης Επιχειρήσεων και Κοσμήτορας της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ). Είναι, επίσης, διευθυντής του Μεταπτυχιακού Προγράμματος Σπουδών στη Διοίκηση Υπηρεσιών. Έχει διατελέσει πρόεδρος του Τμήματος ΟΔΕ του ΟΠΑ και αντιπρόεδρος της Διοικούσας Επιτροπής του Πανεπιστημίου Πελοποννήσου.

Σπούδασε στο Stern School of Business (New York University, ΗΠΑ), από όπου έλαβε τα πτυχία BSc στο Μάρκετινγκ και το Μάνατζμεντ, ΜΒΑ στα Χρηματοοικονομικά, MPhil στο Μάρκετινγκ, MSc στη Στατιστική & την Επιχειρησιακή Έρευνα και PhD στο Μάρκετινγκ & την Επιχειρησιακή Στρατηγική.

Έχει διδάξει προπτυχιακά και μεταπτυχιακά μαθήματα Μάρκετινγκ σε πανεπιστήμια των ΗΠΑ (New York University/Stern School of Business και Long Island University) και της Ελλάδος (ΟΠΑ, ALBA, Παν. Πειραιώς, ΕΑΠ, Παν. Μακεδονίας). Τα ερευνητικά, διδακτικά και επαγγελματικά του ενδιαφέροντα καλύπτουν τα πεδία του στρατηγικού σχεδιασμού μάρκετινγκ, της συμπεριφοράς καταναλωτή, της διαχείρισης επιχειρησιακών κρίσεων και του στρατηγικού ηλεκτρονικού μάρκετινγκ.

Ο Γιώργος Σιώμκος είναι συγγραφέας ή συν-συγγραφέας 13 επιστημονικών συγγραμμάτων και έχει δημοσιεύσει μεγάλο αριθμό άρθρων και ανακοινώσεων ερευνητικών του εργασιών σε διεθνή ακαδημαϊκά περιοδικά.